linda.

ligger brevid mig och läser skugga av karin alvtegen.. det känns lite som vi är tillsammans å  på semester... och någonstans i 30 svängen.. ni vet då man bara ligger brevid varandra å läser. ifs var jag på semester i somras å då låg vi också å läste hela semester.. med undantag när vi rökte vatten pipa och åt. ooja det är jätte intressant att vara tillsammans med mig.. jag lovar. skit spännande med. så på tal om min andra hälft eller säger man halva.. hon ligger å tittar i sin bok, hon tittar inte änns på mig närjag skriver jättefort.. vad ska man göra för att fåhennes uppmärksamhet?
Egentligen behöver vi inte använda ord längre.. sååå skönt när man kommer till det stadiet i et förhållande.. Vi har typ växt samman. tycker samma, i alla frågor, våra gardrober börjar så smått se identiska ut, förnu har linda med annamat monki klänningar, frye boots, high heels, korta jackor, fina väskor, svarta tygskor, AA kläder... jaa allt det där som var jag..men som sagt jag ska ju bli blondin, frågan är vem som är mest härmapa. jag tycker mer det är smickrande när någon klär sig lika , det betyder ju att de tycker om hur man klär sig.. jag kanske härmar linda lite med hmm.. rockiga t-shirts..åå kanske lite,, mer,, nu ligger hon här brevid åå sover å jag ska gå på toan å tvätta bort mitt smink.. det är så här det är att vara 30 bara så ni vet. ,



gonatt


dea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0