kul linda.

deas bravader.

Jag och Dea är ute och åker bil. Dea kör. Helt plötsligt dyker en polisbil upp framför oss. Den tillåtna hastigheten är 45 mph. Dea ligger i typ den hastigheten. Kanske lite över. Men när nu polisen dyker upp börjar Dea köra i 30 mph. Liksom utan att tänka på det. Bara för sakens skull. Bara för att det är en polis ska man då köra under hastighetsbegränsningen? påpekade jag lite retsamt. och typ skratta asmycket.

När vi ändå är inne på Dea sa hon en annan rolig grej när vi var på mallet med kidsen häromdan. Vi gick förbi Build a bear (där man gör sin egen teddybear), och självklart ville tjejerna gå in och bara titta. Precis vid the entrance står en tjej i färgglada kläder med nallebjörnar i varje hand och ler från öra till öra typ.
Tjejen: 'Hiiiiiiii welcome'
vi: ' hi thank you' (typ)
tjejen: ' Have you guys been here before?'
Dea: ' Yes, we have like 4 or 5 BEERs at home.
Tjejen: (går iväg)

HAHAHAHHA! Jag förklarade faktiskt för Dea att björn på engelska heter ' bear' annars kan det lätt förväxlas med ordet 'öl'. Alltid lär man sig nåt nytt, right Dea?

Upplagd av Linda på 16:05



du försöker bara hävda dig för jag är den lite skarpare av oss. jag ser igenom dig.

/dea


Kommentarer
Postat av: linda

mohahhahahah

2008-02-26 @ 14:33:53
URL: http://jagheterlinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0