kapitel 1.



Har det någon gång funnits någon jag tyckt så illa om som jag har tyckt om Nina? Troligen inte. Och allt handla så klart om en kille, en kille som jag idag förnekar att jag varit tillsammans med så väl gör Nina.
Så snabb resumé, jag och Nina datea samma kille i omgångar.

Så första mötet med Nina på allmänplats ViceVersa. (kom ni ihåg det? väldigt populärt när man var 16)
Nina kommer fram till mig och presenterar sig.
Jag tittar på henne och säger.. min kanin heter nina.

klassiker nu.

kvällen går. vi  ska gå hem nina går förbi mig och hmm skriker? 

nina du får fylla i lite svagt minne här..

ääh skriver du kap 2 om när jag börja på din skola? ;) 

för nu ska jag sova

love dea


image15



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0