jag har ett problem.

å det är inte lite jobbigt., vart man än kommer i usa ser det ut såhär,



vad är det för fel på americaner, duschslang, snälla nån hur kan man leva utan duschslang. blir tokig varje gång jag går in i duschen,  man får liksom stå och böja huvudet bakåt så man får nackspärr varje gång, man bara ska duscha kroppen, jag står liksom på tå lutad mot hörnet och kroppen som ett jävla S. hmm allt för att unkomma detta vatten. 
men nu har jag det jag det jag har fått en duschmössa. en sådan där pösig sak som tanter har. men hej den klär mig, jätte bra. känner mig jätte stylish. verkligen jätte.

när jag flyttar till LA, kommer det första jag gör är att montera ner duschen och sätta upp en slang. nina det är väldigt viktigt med slang.

dea

Kommentarer
Postat av: nina

haha, jag håller med dig. ingen dusch utan slang! vi fixar de ;)

2008-02-25 @ 20:28:53
Postat av: Camilla

Ska du flytta till LA? :O

2008-02-25 @ 21:36:25
Postat av: Em

tips till dea. Gå in på http://www.sopretty.com.au/shopping/ladies_shower_caps/1/1 här hittar du showercaps utöver det vanliga =)

2008-02-25 @ 22:57:56
Postat av: Angelika

Varför ingen bild på dig i duschmössa? haha. Kram

2008-02-27 @ 10:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0