ibland blir jag rörd.

t.ex. när lisa skriver till mig.. jag blir så glad, för att hon från början var glad för att jag skrev till henne.. ibland fattar jag inte vad det är med mig, sitter här med blanka ögon och försöker att inte blinka för då börjar jag gråta.. 

Ibland är vi blinda. Att de skulle behövas en usa flytt för att jag skulle se vad som betyder något i livet. Vilka man saknar vilka som längtar efter än. vilka som har glömt än. vilken kärlek som består. Känner att jag har fått insikt på så mycke som jag annars inte hade fått om jag varit kvar.  det är nog det viktigaste jag tar med mig hem.. aa å mina maracan bagar, å botiker, å frye boots, och juicy box, aa klänningar, å birkenstock, å vs underkläder, å rockawear jacka å alla rocj t.-shirtar åå...




dea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0