I´m back.

Okej längsta blogg uppehållaet någonin. saknat mig ninisen?

Låt mig säga jag har haft värsta dygnen någonsin.. typ. Fs tävling gick sådär, tänker inte säga mer. Jag har blivit sjuk halsen dödar mig långsamt, huvudvärk, japp någon har blåst ut min hjärna, jag har sovit ca 3 timmar max, A har hostat och vaknat hela natten, ut på stan med vagnen, svin varmt håller på att dö av värme slag tar av mig min kära juicy hoodie. poff så var den borta. japp nu har jag bara ett par svarta byxor kvar, någon uteliggare som är väldigt snyggt mys klädd. fuck.  benen orkar intemlyfta mig å ännu mindre mina frye boots, snabbt in på urban å köpte ett par svarta tyg skor, för stora, orkar inte bry mig.


/dea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0