hello lovers!

japp ni tycker val att jag ar super trakig som aldrig updatear.. men som sagt funkar inte min data for jag har ingen transformer eller nu vad det heter.. var ner pa radioshack idag a skulle kopa en.. men det var slut.. funnie. ska ner a kolla imorgon med.. sa idag har det inte blivit nagon akning heller.. jag vill!! varit med kidsen kopt snowboard byxor.. imorgon tanker jag prata allvar med F, jag vill inte aka skidor jag kanner mig mesig,.. bruna fina ar mina nya byxor varldens klipp..  kande inte att jag ville lagga pengar pa nagra nar jag har mina fina rosa burton hemma.. ni far se de nya sa fort jag lyckas starta min data.. men  glooves gar det inge vidare att hitta, eller hitta ett par svin snygga i brunt skinn fran burton, men fanns bara L kvar vilket ar pa tok for stort.. har fatt dessa pa hjarnan sa ska ner a leta vidare imorgon tills dess far jag la lana E..

sa dagen har val varit sadar spannande.. sen har A hallt ut min parfym sprutat ner sig sjalv med min nya bumle&bumle saltvatten spray,,  .. aa tryckt ut hela o;glow pa mattan.. THANKS! skulle garna vilja skriva vad jag kanner nu men, da ringer ni val E. Jag skulle med vilja beratta vad A sa till mig idag hur ont det gjorde a hur piss jag mar just nu men.. det kan jag inte for allt missuppfattas. hej, far man inte ma daligt maste varje dag vara toppen? har ni inte jobbiga dagar? tank pa det innan ni ska vara sadar forjavliga mot mig. jag har ingen just nu jag ar helt ensam. okej jag har en javligt snygg snowboard teacher, som jag har date med imorgon,, men annars ingen alls.. 

Justin, 23, langt blont lockigt har, perfekt goggle branna,  & baggy klader, yummi yummi..
imorgon ska vi titta varandra djupt i ogonen over en J&C. thats love baby.
  

ps snart back to miami, linda jag ska tatuera mig under varan tripp. :D suprise mammi!

x dea

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tattoo!!! Jisses.. Vad ska det bli då? Ingen hemsk dödskalle över hela ryggen. haha. Inget stort hoppas jag, bara något lite diskret. Kram till dig/A

2008-02-20 @ 12:36:29
Postat av: Fia

tjohoo...äntligen andländer du i tattoo klubben...hur länge har du sagt det nu? ;) väntar med spänning hehe... och du kan ju alltid köra min chicken style...haha puss på dej!

2008-02-20 @ 17:42:32
URL: http://phiiia.webblogg.se
Postat av: dea

men fialia jag har tankt det aplange men miami ink ar ju verkligen stallet saom sagt. hoppas linda ar stark sa hon kan halla fast mig. din chicken stile vet jag inte om den funkar nar man ska kora pa handleden.
aa ja det kommer vara nagot litet pa handleden.. hmm.. vet inte hur diskret det kommer vara..

2008-02-20 @ 18:04:58
URL: http://deaochnina.webblogg.se
Postat av: lillebror

du måste tatuera ett heartagram.. ;)

2008-02-20 @ 19:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0