Hej, jag heter Dea och idag bröt jag mig in i en känd golfares bil. fuck.

Tror nästan jag är på väg att bi kär i O eller iallfall nästan. Han var iallafall så fin idag håret hade växt typ 3 cm sen jag såg han sist å det var solblekt å han hade världens finsate marinblå cashmere tröjan, rock republic jeans, boots, och en mossgrön prada jacka. Hämtade faktiskt upp honom själv, han bor precis brevid golftour grejen, så är typ 5 min med bil härifrån, aa om man följer gpsen rätt, vilket jag lyckades med,, efter några försök. Sen blev det världens mysigaste italienska resturang, inte den jag var på förut utan en utomhus med eld i mitten å oj vad mysigt det var, käkade sallad å sen något kött å sen flan, (flan är typ mix av jello and cake). Sen storsade vi runt på gatorna. Å då till det dramatiska.


Bilen

Våran bil var borta! Jag svär jag kunde inte hitta den någonstans. Attans tänkte jag F kommer bli pissed, här i pebble har alla spelare likadan audi bilar vilket lätt kan bli lite förvirrande då hela carmel är fullt av dem, så jag trodde jag hittade min bil låser upp den. det funka faktiskt med min nykel. sen till det svåra att stara bilen utan att ha en fungerande nyckel. Jag vred å vred lite till och fundera O provade. AA båda var vi säkra på att bilen var våran. Jag blir mer å mer förbannad å tänker sen tänk så är inte detta våran bil. Går ut å tittar reg nr. Japp en siffra ifrån. helvete. det är inte våran bil. tänker någon jävel har snott min bil och lämnat sin bil kvar till mig, tittar i bilen och hittar en mapp, på den står det ------------------. den idioten tänker jag har åkt iväg med min bil. Tänker nu måste vi ringa ----------- och berätta att det är fel att ta andras bilar. O säger men är du säker på han har gjort det. Klart jag är säker säger jag. O går över gatan parallel gata men ska vi inte ta å åka hem i denna istället. å där var den våran kära bil. Just nu är jag tacksamm att jag inte ringde ---------- å berätta hur fel det är att sno bilar. tjaa blir bilen stulen någon gång kan de ju räkna med att mina finger avtryck finns i bilen. ataglien bara mina, O och ------.

från å med nu ska jag vara mera,,ääh strukturerad.

okej det var sjukt roligt,
so here we go O. we are just like Bonnie and Clyde-


/dea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0