hej från santa monica.

jag har feber ont i halsen och huvudvärk. men nu ska vi gå ut å cykla. på beachen, man kan ju inte hindras bara för att man, är lite sjuk solsken och klarblå himlen. Blir nog en väldigt kort tur till beachen. sen upp å äta crepes vid second street. såg att det låg ett ställe där.  åt världens godaste frukost belgiska våfflor med jordgubbs kompott och grädde  yummi.


image79

den famous piren.  var ute å gick här igår..
å hotellet ser ni i högra hörent. Loews heter det om ni undrar :)

/dea


Kommentarer
Postat av: Moster Jenny

Hej Dea!

Tråkigt att du är sjuk!!! Vill bara säga att jag tänker på dig jämt även om jag är dålig på att höra av mig.....
Bad din mamma att messa ditt nr, så jag försöker ringa dig imorgon.

Puss och kram moster Jenny

2008-02-12 @ 22:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0