Happy Valentines day

image115

vakna precis kl är halv åtta här.. japp då var det alla hjärtansdag.. kul.jag har bara haft en enda riktig valentines day, förra året sög den rätt mycke om jag inte minns fel. något i stil med att X vägra prata med mig. men sen gick vi nog ut jag å M? bygget om jag inte minns fel? Men året innan var den bästa den och den enda riktigt som räknas som sagt . Frukost med heartshaped toast och mysmiddag.
I år kommer den suga. jag ska passa alla tre kidsen. jippi. aja nu ska jag ner å käka mina belsgiska våfflor och sen lämna kidsen på daycare. sen stor shopping på american apparel. :D 



/ dea

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jaa det blev nog en bra kväll tillslut där.
Ska till bygget sen. Moneybrother.
Du borde vart här nu gumman.
Men ha en bra dag iallafall! puss

2008-02-14 @ 20:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0