gonatt.

9 timmar efter sverige= ingen att prata med.
O kommer imorgon han ska få installera IAM. bums så jag kan prata med mina american loves.
Jag ska hjälpa han plugga. Jag har lovat att ta av mig ett plagg förvarje 20 sida han läser, blir lagomt då kan man nog få av sig jackan och mössan innan middagen. Ska ha middag med O och hans pappa å massa andra folk imorgon, Os pappa ligger även 2a i tävlingen med 5 under par.. tjjaa den som är intresserad av vem O är kan ju alltid titta rankingen i tävlingen :P


hjälp på traven.. det är pga golf tour + pebble beach. äh nu blev det för enkelt.

å nej O är inte min pojkvän han är min BFF.
han är nöjd med det. typ

gonatt

/dea

Kommentarer
Postat av: Moster M

Jag är i Branäs med min avdelning på jobbet (inte lika coolt som Åre jag vet), och får andas lite vinterväder. Det är massa snö, kallgrader och solen har tittat fram lite. Alla andra är ute och åker skidor och jag softar i stugan med min stora mage. Har varit ute och tittat på dem ett tag och ska nu packa iordning för att grilla till lunchen. Efter lunch har jag hyrt skotrar åt dem i tre timmar, men det vet de inte än..

Clintan, jo jag tackar. Det ska jag utnyttja ikväll. Igår tävlade vi om vem som har varit "närmast" kändisar(mkt vuxet jo jag vet) och jag vann tack vare dig. Jag är ju bara "en ifrån" massa celebra personer nu. Mina egna meriter är ju typ kungen och drottningen och de är ju inte mycket att hänga i julgranen (jag låg bättre till med ett gammalt ex från 90-talet som spelar hockey men det anser jag själv vara preskiberat och glömt).

Ha så kul på middagen. Vad betyder BFF?
Kram på dig!

2008-02-08 @ 11:45:24
Postat av: Moster M

Jag är i Branäs med min avdelning på jobbet (inte lika coolt som Åre jag vet), och får andas lite vinterväder. Det är massa snö, kallgrader och solen har tittat fram lite. Alla andra är ute och åker skidor och jag softar i stugan med min stora mage. Har varit ute och tittat på dem ett tag och ska nu packa iordning för att grilla till lunchen. Efter lunch har jag hyrt skotrar åt dem i tre timmar, men det vet de inte än..

Clintan, jo jag tackar. Det ska jag utnyttja ikväll. Igår tävlade vi om vem som har varit "närmast" kändisar(mkt vuxet jo jag vet) och jag vann tack vare dig. Jag är ju bara "en ifrån" massa celebra personer nu. Mina egna meriter är ju typ kungen och drottningen och de är ju inte mycket att hänga i julgranen (jag låg bättre till med ett gammalt ex från 90-talet som spelar hockey men det anser jag själv vara preskiberat och glömt).

Ha så kul på middagen. Vad betyder BFF?
Kram på dig!

2008-02-08 @ 12:05:03
Postat av: Moster M

Hmm, min dator är lite seg av fjäll-luften så därav lite dubbelt..

2008-02-08 @ 14:29:48
Postat av: dea

haha okej... BFF bestfriendsforever ;) väldigt americanskt uttryck. alla små barn säger det hela tiden.. ska du med åka snöskoter? vakna precis här så nu ska jag laga frukost å alla de där grejorna..

å du är mer än välkommen att använda min celbramöten i tävlingen, jag är ju princip, din dotter, eftersom jag ser agens som min syster. :D haha du kommer vinna.. hihi. tycker sådana tävlingar är rätt kul faktiskt å igår var vi på samma resturang som usas bästa quarterback genom tiderna som för övrigt är medlem i golfklubben där vi bor i florida..n attans jag kommer inte ihåg vad han heter jaja.. ska ner till tävlingen efter jag har droppat baren på daycare då kanske jag kan få se några mer celebra personer haha pussssssssss

2008-02-08 @ 17:14:58
URL: http://deaochnina.webblogg.se/
Postat av: Moster M

Skönt, då betydde BFF det jag hoppades och inget annat..:-)
Min dotter....jag tycker storasyster låter bättre.

Heter quarterbacken Bradey nånting, Montana eller Dan Marino?
Ös på med mer kändisar, jag ligger ohotat bäst till, ha ha. De andra har dragit tillbaka sina nomineringar från igår när de hörde om Clintan.

Jag körde inte skoter, magen i vägen.. får bli nästa år.
Kraaaaamis

2008-02-08 @ 17:44:16
Postat av: dea

dan marino var namnet, sen är jag ju bundis med olin browne om du vet vem det är, sen kan du ju dra till med, Jesper P, Rikard J, P-U J och tja freddan, haha bara massa golfare vet inte hur kända de är.. hehe

lycka till pusssssssss

2008-02-08 @ 18:14:42
URL: http://deaochnina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0