en vecka kvar!


nu är de bara en vecka tills vi åker till aussiee! helt sjukt ju. just nu känner jag mig helt lugn, men ja lovar att på söndag kommer ja få sån panik över allt ja inte har fixat, men de hör väl till :)
ja hoppas i alla fall att flygresan kommer va lite bekvämare än den igår. de börjar med att ja knappt fick ta med mig mitt kiehls rengöringsproduktskit på planet för att man inte får ha med sig flaskor. men hallå, ja skulle ju bara till stockholm! så dom gick med på det men att ja skulle tänka på det tills nästa gång.. okej! och sen kom skräcken, jag såg planet ja skulle åka med. ett proppellerplan!! ja trodde allvarligt att vi skulle störta när som helst. men ja kom hem hel och ren som tur va :)

image200
/ nina

Kommentarer
Postat av: dea

psst nina glöm inte stöd strumpor ap viktigt på långflyg.

2008-02-25 @ 20:28:00
URL: http://deaochnina.webblogg.se
Postat av: nina

haha, dom står faktiskt högst upp på min packningslista. ja kommer känna mig som 70 år från knäna och neråt, men de ska de va värt.

2008-02-25 @ 20:30:18
Postat av: Josephine

åh så kul att åka till Australien :) titta bara inte på Wolf Creek innan du åker. Läskigaste filmen jag sett, som just handlar om Australien heh.
Men ha en bra semester!

2008-02-25 @ 21:39:23
URL: http://paintthesilence.webblogg.se
Postat av: dea

bra där nini.. jag är ju lite orolig för dig.puss

2008-02-26 @ 02:40:04
URL: http://deaochnina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0