eldslukaren lollo.

Ett utdrag ur en kompis resedagbok:
"Nu till det tragiska, det fanns en eldring också. Efter lite alkohol i blodet sa ar ju det inte sa farligt att hoppa igenom den tänkte Lollo, och manga andra. Det som hande med Lollo var att hon misslyckades lite med sitt hopp och fick ringen under sig. Hon trodde nog inte att det var sa allvarligt som det egentligen var. Men efter manga overtalningar sa fick vi med henne till sjukstugan. Jag och en kille till ifran Israel hangde med till sjukstugan och var stod till henne. Det har var det varsta bade jag och lollo varit med om. Lollo hade sanna sjuka smartor och jag ett stort medlidande. Det var rikigt hemskt. Doktorn hallde sprit i saren och sen tog han en skrapa som han tog bort all smuts med. Senare anlande aven en orolig Dea som for ovrigt hade festat med killarna sa lange, med svenskt godis for att pigga upp Lollo.
Ni behover inte vara oroliga allt kommer bli bra igen, hon har bandage och kan inte sola benen pa ett tag sa det ar val det varsta. Sa ta det lugnt. "

jag tycker synd om lollo, ja tar med mig bandage till dig snuttan!!

/ nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0