dvd regioner hjälp!!!

nu får jag upp en ruta där det står att jag inte kan ändra dvd region. jaha vadå inte ändra. det står att jag har 0 gånger kvar hur ska jag kunna veta att de räknas gånger har aldrig förut fått upp något om det så nu kan jag tydligen bara spela upp skivor från sverige. jag har inte ens några svenska dvder!!  hur mycke suger inte fan fan fan.. pappa du måste fixa det. sen står det att man inte kan ändra region inte änns om man flyttar dvd spelaren till en annan data eller om installerar windows ursäkta jag håller just nu på att kasta ut denna jävla datan genom fönstret det ända jag vill är att se på one three hill noooow.. gah


dea

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej igen !
Kolla på facebook där jag lagt en länk till din lösning.

Pusssssssss

2008-02-14 @ 12:42:47
Postat av: Amelie

herregud, jag är i samma situation... det vore jätte snällt om du kunde ge mig den länken också.

2008-03-02 @ 09:07:44
URL: http://amisiusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0