dags att flyga hem till florran.

fan va fult det later, hem till florran men det ar ju sa jag sager,, aja.. borta bra men hemma bast..
Forsta jag ska gora,, ar slanga in allt i gardroben, dra pa mig min nya lila aa klanning och ett par pjaser och dra ner till linda, krama henne lite och sen dra till mallet med linda och alex, kopa ny adapter till min data sa den kan starta nagon gang..det hade ju varit kul.. for oss alla.. ni har ju inte satt alla mina LA kop som sagt.. sen sola sola sola, min branna ar just nu obefintlig, eller jag ju kvar den runt magen typ.. haha men annars ar jag kritvit, 3 veckor utan beach.. sen pedikyr & manikyr.. jag ar sa vard det  nu.. det ar ifs alla alltid.

jag har fatt nare med.. sager man sa,, ni vet nar man har blivit rod runt munnen for att man slickar sig runt lapparna, fan varfor kan jag inte sluta, paminner om nar jag var 6 ar a tog skolfoto, ser ut som jag har en  n----er lapp..  ingen ont om dem jag har anda alltid velat ha storre lappar, men detta ar inte vackert, bara rott..

blir nog ett inlagg innan jag aker imorgon.. sen langa flyg resan hem.. vi ska landa i FLD a sen kora hem segt, fast ar ifs bara 1 1/2 h.. och japps mammi jag har stodstrumpor nar jag flyger, ror pa benen, och dricker mycke vatten.
och har varldens storsta pase popcorn med mig pa flyget.. japp popcorn ar ratt flyg snacks.

hoppas jag slipper kroppsvisitering denna gangen, jag har alltid turen att fa min vaska totalt tomd och genomgangen och spc kroppsvisitering,, why? ser jag ut som en terrorist..?
men vilken terrosirst flyger med 3 barn, och har sitt pass i en rosa passhallare, vilken terrorist hade slapat runt pa sin  laptop, och vilken terrorist hade valt en designer vaska? aah om jag hade varit en terrosist had jag nog haft pa mig beigea klader..  na inget ont om den americanska regeringen den ar ju bara helt javla fucked up..


gonatt dea

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh jag kan se det framför mig, man drar ner på manikyr och pedikyr som i Laguna Beach typ. Flera stolar på rad och man kan göra "kompismanikyr" flera kompisar samtidigt, synd att det inte finns i Sverige bara.

2008-02-22 @ 10:30:14
Postat av: dea

ja kan ju vara en ac de battre sakerna med us ;)

2008-02-24 @ 00:27:46
URL: http://deaochnina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0