bankrån beverly hills, och jag hamna mitt i.

japp här tror man att man är med i värsta coola polisfilmen, står utan för bank of america. tjoohoo jag blir kändis tänker jag jag kommer bli upptäckt alla kommer lovea mig. jaa nästan så kunde det ju vara.

om det inte var så att jag står utanför banken och japp va händer poliserna skriker freeeeze.. okej tagningen är as grym tycker jag spelar med. nä det var visst allvar. det var fan ingen film jag skulle visst freezea på riktigt. fan fan. det är allvar jag kommer dö. 6 polis bilar runt mig och poliser med dragna vapen.. hej varför händer sånt mig always. paparazzis all over. ¨äh jag blir nog känd ändå.


/dea

Kommentarer
Postat av: Hanna A.

Scary!!
Jag tänkte höra mig för den där junkfood t-shirten är det barnstorlekar på den eller hur/vilken storlek skall man välja tror du. För jag hittade den på någon sida men jag har för mig att det var barnstorlekar, vad har du på din ?? Grym blogg!! :)

2008-02-15 @ 17:23:03
Postat av: dea

hej hej. nix det är vuxen stl finns i dam å herr.. jag kör på L för jag vill att de ska sitta så stort.. vet inte vilken stl du är men jag brukar ha 34-36 på kläder.. hoppas det hjälper dig lite.. va kul att du tycker om bloggen :) massa kramar dea

2008-02-15 @ 19:38:28
URL: http://deaochnina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0