Jacob !

just det jag glömde näna något väldigt viktigt när jag skrev förut jhan heter jaiken han är himla tervlig figurt så nui hundratals tjejern som läser om ni vill så kanni få hans nr han är gruym på att åka skidpt och jhan har fina kläder
bal bsaogfkesgt dfhjdthj...... så som sagt avundsjuka på att vi sjöng carola för en stund sen jag vet att ni önska dert var ni men tyvätt maila mig för info om nummer å såpnt dret gick ju så bra förra gången jag lottade ut killar på bloggen 50 samtal senare hahahahahahahah nä allvarlig befonner ni i åre så  ring maila mig på [email protected]


skriver om någon vecka igfen pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: sebbe

Hahha jag hoppas att detta va ditt första och sista fylle-inlägg!

2008-12-08 @ 10:45:58
Postat av: sara

Hey, fin blogg du har!

checka gärna in vår:)

kram<3

p.s lämna gärna en liiiten kommentar:)

2008-12-19 @ 14:03:39
URL: http://weloveandhate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0