totalt kaos.



kanske inte borde visa sådana här bilder egentligen.. men, fick för mig att jag skulle börja packa å rensa igår kväll vilket resultera i en full väska och en kaotiskt garderob. får panik när jag tänker på hur jag ska få hem allt. linda skulle kolla vad det kosta att shippa hem grejorna idag. jag måste nog göra det.
så svårt att slänga grejor men slängde ett par cheap monday brallor och 3 par skor igår iallafall ett steg i rätt riktning.

men är nästan färdig shoppad. not.
saker på listan innan jag åker hem

seven jeans,
nike skor
converse

dea

Kommentarer
Postat av: Fia

ÅÅÅÅÅÅ vad kostar converse där?? jag har blivit ett högt stort super fan av converse lever i mina rosa som nästan redan är utslitna hmm... mååååste ha nyyya!!! finns det några fina? vad kostar de? frakt? hehehe

2008-04-28 @ 21:04:06
URL: http://phiiia.webblogg.se
Postat av: dea

typ 38 dollar eller exakt 38 dolalr :P haha är rosa och vita jag tänker köpa låga rosa höga vita min vita har jag haft sen jag gick i 8 kan du förstå .. grymma. vilken stl har du? jag har köpt super fina blå vitrandiga med rosa foder du hade älskat.. gu vad jag längtar efter dig love

2008-04-29 @ 03:26:55
URL: http://deaochnina.webblogg.se
Postat av: Fia

Oj 38 dollar var inte mycke om man jämför med vad dollarn står i nu hehehe.... På mina rosa converse har jag size 6, lite förstora, men d e bara bra eftersom mina fötter svullnar upp till någon form av elefantfötter på sommaren =P åå finns det inte rosa vitrandiga?? hehe hade varit grymt! längtar efter dig också gumms :)
kom hem snart!

2008-04-29 @ 10:18:10
URL: http://phiiia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0