tisdag.

gokväll. ligger i min säng har precis, duschat å fixat mig, exolifierat huden. å sådana viktiga saker.. heter säkert inte så men det känns som det funka iallfall..lova ju att lägga upp korten men har inte orkat för kamera sladden ligger i väskan som står i garaget.. så jobbigt att inte min kortläsare på datan funkar.. men ska ta ta i detta snart.. men inte just nu ska lägga mig och köra eye pads på ögonen.. så gonatt.

mfmarykateolsen0006.jpg
mk, alltid lika stunning, sandalerna är lite overthetop men jag gillar dem. blir att beställa bakers imorgon, eller när jag orkar... :/



å eftersom jag är så grymt dålig på att uppdatera kan ni ju läsa denna bloggen.. hon verkar ju ha mycket att göra.-ehh.

Kommentarer
Postat av: Natalie

ååh jag älskar dom skorna, dom är så fina, jag vet att du inte kan bestämma dig riktigt men jag tycker att dom är helt fantastiska och därför ska du med tycka det ;)

2008-04-23 @ 16:46:21
URL: http://strikeapose.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0