rosa lycka.

ska gå å lägga mig.. duschat och fixat. kom hem för typ 3 timmar sen från south carolina? nu har jag visst trott att jag varit i fel stat aja.. sak samma.. första jag gjorde var att springa och kolla posten 2 paket hade kommit ett från min underbara fia. Fick super gulliga kum kum örhängen. tack gumman :) å djungelvrål såklart... vad annars..

Så fort jag blir rastlös så gör jag det,.. runt runt runt runt snurrar jag mina kum kum ringar runt fingret. E & A vill alltid låna och snurra. ..aja hur som hellst.. Idag fick jag något helt underbart, har nog tjatat i 3 år om att jag vill ha en  kum kum ring med rosa hjärtan på,, inte för jag någon gång har sett det, jag har nog bara trott jag sett det. 
Men idag fick jag en. med 12 rosa hjärtan på. Kan ni förstå min lycka. Totalt orubblig, men det blir bättre! den går att snurra på,  jag är som ett litet barn. har legat här i 2 timmar nu å snurrat ringen runt mitt ringfinger. ja just det den passade perfekt med.


Kommentarer
Postat av: Fia

tihi vad roligt jag kommer ihåg att du tjatat om en sådan ring...vem är den lyckliga att pricka in det så bra?? kram påre gumms

2008-04-21 @ 09:53:32
URL: http://phiiia.webblogg.se
Postat av: dea

du vet vem.

2008-04-21 @ 19:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0