north carolina

trodde jag skulle ha massa tid att blogga, men nix här är det full rulle kl är 9 och jag kämpar med att hålla ögonen öppna.. fy fan vad jag hatar att vara trött. eller skule nog kalla mig själv sliten.. det är den bittra sanningenm, håller på att flagna,, ni vet när man går från brun till vit,  mitt hår håller på att gå in i en gul färg, jag har gått upp 2 kilo.. fan blir att rycka upp mig.. nä imorgon ska jag börja inga mer pizzor, glass, hamburgare, eller att sola sönder sig, ett besök till frisören borde jag nog boka in. fan nu ligger jag i samma situation som jag gjorde förut ska jag gå blond eller brunett.? förra gången gick jag brunett men det bleks så fort. fan.


så kära läsare. nu bestämmer ni blond eller brunett, rösta i kommentarsfältet.

kram dea

hade visst inte lyckats posta detta igår.. kan då meddela att mitt nya liv går sådär,, har precis varit på starbucks å druckit venti varmchoklad med extra vispgrädde. men snart tänker jag faktiskt ut å ta en promenad super fint väder ut blir nog en tur till banan, de har värlens godaste milkshakes jag tänker äta till lunch.. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Brunett, sötis!

2008-04-16 @ 21:37:08
Postat av: Johanna Loo

det var jag som skrev brunett

2008-04-16 @ 21:38:06
Postat av: Emelie

Brunett helt klart!

2008-04-16 @ 22:58:19
Postat av: Anonym

Mamma säger brunett,naturligtvis!

2008-04-16 @ 23:24:49
Postat av: malin

brunett!

2008-04-17 @ 21:18:58
URL: http://dreamliveloveit.blogg.se
Postat av: emma

blond. blondes have more fun!

2008-04-17 @ 21:46:26
Postat av: Ludde

Brunett, Your one of a kind. Varför bryta ett vinnande koncept

2008-04-18 @ 00:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0