hemma.

är tillbaka från miami förlåt för dålig update. idag har vi varit på playmobil slott å lekt sen cr cicken lunch å nu myser vi..
 
när jag kom hem igår så skulle jag köra in i garaget, vilket inte gick då det stod en bil ivägen, vilket resultera i att jag fick stå i bäckmörkret.? och fixa med mina saker jag skulle ha med mig in. plötsligt hör jag hur det börjar morra, jag ignorera, det prasslar sen morrar det igen, fan! det finns ju florida pantar å vildhundar , jag slänger alla mina saker in i bilen och springer för livet in i garaget..  hmm.. kanske bara jag som fattar men ni skulle sett mig..

lägger in bilderna sen på miami shoppingen.


puss dea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0