geek.

image455¨


jag har nog vuxit upp, jag tror det iallfall. jag bryr mig inte om vad andra tycker längre. eller är det allmän lathet? kanske. men ta ett år tillbaka eller två.. gå ut utan smink? no way eller (jo om man åker bräda eller är på stranden..)  ja bryr mig inte längre, måste håret vara sådär superplattat  och den där perfekta snebenan? känns inte så viktigt länge. så om jag tycker om att ha mittbena, gå utan smink och bära glasögon. jag tror det är de här som kallas att växa upp.


dea


Kommentarer
Postat av: Ludde

bra babe. varför bry dig när du har grym smak och är galet naturligt fin

2008-04-23 @ 22:42:19
Postat av: Ludde

jag vill oxå ha coola glasögon

2008-04-23 @ 22:46:15
Postat av: Ludde

jag vill oxå ha coola glasögon

2008-04-23 @ 22:46:38
Postat av: dea

haha.. kan det vara du som är min supporter nummer ett? ;) tack föresten

2008-04-23 @ 23:57:56
URL: http://deaochnina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0