garderob.

japp nu är dörrarna öppna till min Garderob !


Kommentarer
Postat av: Ludde

Fan va kul, nu har du blivit Affärskvinna med. Lycka till..Dig ska jag satsa på;)

2008-04-14 @ 10:58:32
Postat av: Anonym

Bra val ,toppen tjej;)

2008-04-14 @ 14:07:21
Postat av: Moster M

Det är ju synd att du är st S och jag XL och att det skiljer ett par, tre år, sisådär. Men det är ju tur att du säljer lite, du lär ju aldrig få med dig allt hem annars.

A & A hade sina nya t-shirtar på sig i helgen, de var såååå fina.

Har precis varit till den enda affär jag besöker regelbundet för närvarande... apoteket. Idag blev det amningskupor och fotkräm (!?).

Nils mår bättre och de börjar prata om att åka hem..Hurra!!! Nu får vi hoppas att det inte kommer några bakslag under veckan.

Kram på dig!

2008-04-14 @ 21:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0