fransk kärlek.

mor och dotter. (L)
image423

Kommentarer
Postat av: Johanna Loo

Hej tjejen!

Hur är läget? Har precis kommit hem från Åre. Har haft det grymt. Så kul att åka lite bräda och träffa lillbrorsan. Han har det bra men längtar nog hem lite nu... Du, jag tänkte kolla med dig om du skulle kunna köpa en lite Marc väska till mig... Du vet en sådan som man kan ha snett över axeln. Gärna kanske någon rolig färg annars får du välja. Du har ju järnkoll. Jag kan sätta in pengar eller så får du dem när du kommer hem. Det är som du vill!
Puss puss, vi hörs!

2008-04-10 @ 11:11:46
Postat av: Natalie

Darling, du skulle bara veta ;)

2008-04-10 @ 12:50:22
URL: http://strikeapose.webblogg.se
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta var du är och var du gör? Vad planerar du i framtiden och när kommer du till sverige? Känner man dig inte är det inte så lätt att hänga med i alla svängar :)
toppen blogg annars!

2008-04-10 @ 14:14:12
Postat av: dea

hej johanna! hörde detta, gu va jag längtar efter snö och vinter :P klart jag kan köpa någon väska till dig, vet inte riktigt om du spanat in någon spc isåfall kan du väl maila en bild, finns så många olika, annars får jag väl smyg fota väskorna eller nått ;) jag kika lite sen hör jag av mig.. hoppas du har det toppen hemma ses snart :) puss puss

2008-04-13 @ 08:00:53
URL: http://deaochnina.webblogg.se
Postat av: dea

natta jag vet.

2008-04-13 @ 08:03:28
URL: http://deaochnina.webblogg.se
Postat av: dea

hej hej (någon)! jo det kan jag göra, får skriva ett framöver men fram till dess, jag bor i jupitet west palm beach, jag kommer till sverige någon gång i sommar, kommer vara hemma i sommar sen dra till norge, sen till vintern blir det åre, och förhoppningsvis flyttat jag och nina ( hon brukar skriva här annars men är i austrailien nu) till LA nästa vår. där har du planerna.

kul att du gillar bloggen. säg gärna till vad du vill se mer av med ;)

kram dea

2008-04-13 @ 08:08:46
URL: http://deaochnina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0