det fulaste jag vet.

varje dag möts jag av synen ibland mår jag dåligt rent psykiskt som förra veckan på planet hem varför var hon brevid tvungen att ha det? japp, French pedi. är vad jag pratar om. vad är dealen? vill man att tånaglarna ska se extra långa ut? tånaglar ska vara korta de ska inte gå över tåns kant då är det disgusting. som sagt den vita linjen har man bara om man har långa naglar på fingrarna thats it. Hört att trenden kommit till sverige nu. skona mig.
då kan ni hellre gå å cross tofflor eller nu vad det heter..  


bild från google.

Kommentarer
Postat av: Natalie

haha såg också den bilden så äckligt va, righnow eller?
ja sjukt dåligt det med freja, känns rätt B speciellt när det är så obvious !

LOVE

2008-04-24 @ 09:07:53
URL: http://strikeapose.webblogg.se
Postat av: dea

nej denna bilden är google. men såg att hon hade gjort det gått å tänkt på att jag skulle skriva å berätta om detta hemska fenomen aplänge. ALLA här har det ja klarar de´t inte. å hur fula fötter har inte rightnow då ja hade inte lagt upp en bild på dem om jag var henne.. haha

2008-04-24 @ 14:19:17
URL: http://deaochnina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0