bio.

linda jag skulle ju skriva att den var skit bra.. bara det att jag var tvungen att köra hem dig först. okej på tal om annat har det hemskaste saken hänt,... jag har brutit tån. jag tror det iallafall den är dubbelt så stor, röd/blå och jag kan knappt gå. Vad som hände? jag tappade en barnvagn på den.   det kanske inte är den hemskaste saken men det gör fan så ont. Har redan ringt min L å beklagat mig, fiskat efter sympati och  komplimanger. Man mår liksom lite bättre då. Jobbigt bara att kl är typ 5 i sverige, måste sluta ringa folk.  nu ska jag iallfall hoppa in i duschen, luktar brandrök från att vi var å grilla på stranden idag.

gonatt

/ dea

Kommentarer
Postat av: Natalie

haha nu är vi enade min vän ;)du ska bara se hur det ser ut när dom går i dom, sitter lixom knappt på

2008-04-25 @ 08:59:22
URL: http://strikeapose.webblogg.se
Postat av: madde

Berätta mer om dig själv. Framtidsplaner, vad gör du nu, när kommer du till sverige?

2008-04-25 @ 10:25:44
Postat av: dea

det kommer mer om mig snart.. ska ta å skriva en liten presentation.. i början var det mest vänner som läste men ni har blivit en hel skara nu. vilket är superkul.. :)

2008-04-25 @ 23:53:07
URL: http://deaochnina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0