back in school

börjar känna lite press på att jag ska tillbaka å gå några veckor i skolan i sommar/höst. har inte läst klart historia c? eller b kanske det var? å natur b? fia vilken historia var det? hur som hellst skulle jag vilja ha en studiekamrat. jag vill inte gå på komvux själv. jag vill ha någon att fika med och läsa läxor. Så Lisa du behöver väl läsa upp natur?  eller gör det ändå. Å historia hade jag tänk läsa med Ludde. Vet inte om du behöver det men det var snällt att typ erbjuda dig. ;)



snygg i vintage levis & tröja från jc.



gonatt / dea


Kommentarer
Postat av: bea

haha ja är inte heller klar, ja har språk kvar sucks

2008-04-28 @ 08:23:08
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se
Postat av: Camilla

Dea du har alltid mig som pluggbuddy, om du vill såklart!! :) Du vet hur läget är,.. typ, tror jag skrev det i ett mail. Just so you know, jag är helt ensam nu :( sooo sad och söker också en pluggis ;)

2008-04-28 @ 11:22:24
Postat av: dea

men hallå läs med mig då camilla! men ska du verkligen gå på komvux? hm. vi får väl starta en studie cirkel så fort jag kommer hem ;) puss

2008-04-28 @ 14:14:03
URL: http://deaochnina.webblogg.se
Postat av: Anonym

Hmmm historia B har jag för mig det va, samhäll läste vi till C... hehe jag kan ha fel, men jag är nästan hundra på att det är B =)
jadu, du kan ju alltid bli motiverad å joina mig nere i växjö å leta böcker på vårt coola bibliotek, och dricka (äckligt)rättvisemärkt kaffe å sånt studentigt.. höhö

2008-04-28 @ 21:00:56
URL: http://phiiia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0