albin.

image446


Kommentarer
Postat av: Moster M

Det är bra, han hade attityd från det han var ett par månader...

Häromdagen lekte han "pappa-barnbarn" (jag vet, lite konstig familjekonstellation), han var iallafall den stora familjefadern som hade varit ute på jakt med sitt gevär (piratpistol). Han ville att jag skulle komma och titta på hans trofeér som hängde på väggen i form av "uppstoppade djurhuvuden". Han gick före och låtsades visa; -...och här hänger björnen, renen, vargen, älgen, råttan och musen..(!!???). Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag såg det framför mig.

Idag har vi fått vara utanför rummet med Nils utan "uppkoppling", d v s utan larm. Stort! De börjar prata om att vi ska få åka hem..
Kram på dig.

2008-04-18 @ 17:06:49
Postat av: dea

hahahahaha.. vart har han fått den leken ifrån? käner vi någon som jagar? hm.. ärt lite ledig idag så sitter i min säng å äter skinkmackor snart ska jag ta mig ner till banan,, nej nej jag ska inte titta golf, om man har ett sådant familypass som jag har får man gratis milkshake :D va skönt med nils nu får han faktiskt åka hem å växa till sig
lite, har han vuxit något på höjden än?

kram kram

2008-04-18 @ 19:38:21
URL: http://deaochnina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0